Children’s Hospital: Funny Excuses to Get out of Work

Childrens Hospital: Fun Excuses to Get out of Work

childrens hospital

Children’s Hospital
Funny Excuses to Get out of Work

On the show Children’s Hospital, the wacky doctors are always trying to get out of work early or just not come in at all. Kinda like me over here, right? I’m not saying ‘old Grandma Juice is lazy or anything, I just have my priorities. Like… sleeping in for “health reasons” Did you buy that?  Yeah, story of my life.

Truth? When I was 16, I worked at a place that was the equivalent of what Chuckie Cheese is today. Put in a bear instead of a mouse and it could be the exact same place. Guess who dressed up in the bear costume and walked around letting kids hang on them? Yep! Me! Kind of  hard to play ‘cool kid’ when you’re 16 and your friends come in to see you all dressed up like that!

Needless to say I was forever trying to get out of work with that gig. One day, to get out of work, I told them the pizza I ate on my shift the night before gave me an awful stomach thing. The kind of *thing where you’re locked up in the bathroom all day. And, my friends I shared it with, they were all locked up in their bathrooms going through crazy amounts of Pepto and toilet paper. I got canned. Probably shouldn’t have dissed their pizza, I know! But, I didn’t have to make up wonky excuses to get out of work anymore!


Childrens Hospital: The Complete Third Season on… by thewbdotcom

The show Children’s Hospital is hilarious. Quirky, off-beat and clever. (describe some you know? ME!!) The third season is about to come out on DVD. If you haven’t seen it yet, you totally should! It’s on Adult Swim on Cartoon Network, ’nuff said!

Tell me what’s your best excuse to get out of work! I know you have some stories in there! Did it work? Spill it!

I have been hired by Warner Bros WBWord division to raise awareness for ‘Childrens Hospital

Comments

  1. How funny I never heard about this series before love the clip I honestly don’t watch adult swim that much cause its too raunchy but this one might be worth checking out.

  2. This looks funny. I never heard of it either till we were down in Florida last week

  3. I have never heard of this but it looks really funny! My best excuses to get out of work were, um, female related – the men never would ask – LOL!

  4. Haha, that’s hilarious! The show looks great!

  5. Looks like this is going to be the next laugh riot

  6. Sounds funny. I have never heard about this series before!

  7. I am too nervous to come up with some crazy excuse but when I do make an excuses… I usually have my alibi covered with some precision! I will have an outline of my excuses and all reasonable doubt questions covered. haha I am like CSI in this piece!

  8. That looks like a very different idea for a show. It will be interesting to see how they spin humor into the pretty serious subject of sick children.

  9. I am the worse the day before a vacation starts at work. That day you can deem me pretty much useless. I am focused on getting out of there, and usually I will ask to leave early on that day, and I’ve stopped pulling excuses and just tell them the truth. In the past they’d let me go. I have more flexibility in my schedule now a days so i’m never trying to get out early anymore lol

  10. Such a fun show!